It is currently Tue Mar 19, 2024 2:41 am    

*

Romance Scam

Please report romance scams and dating scams here. We accept reports on Russian scammers and Nigerian scammers.

Disclaimer regarding pictures posted on the board: please understand that you are NOT looking at the pictures of people who are actually scamming you. The people portrayed on these photos are innocent men and women, NOT involved in scamming in any way and have nothing to do with scammers. The scammers are using their images without their knowledge or permission to deceive their victims and steal their money.




Portuguese format

Questions to be Answered in Your Own Language
User avatar
FrumpyBB
Site Admin
Posts: 65261
Joined: Sun Apr 06, 2008 7:35 pm
Location: Central Europe


Bookmark and Share

Portuguese format

Postby FrumpyBB » Fri Nov 04, 2011 4:22 am

From: jackbamba511@yahoo.co.th
IP: 80.248.79.119
Subject: Jack Bamba
Tel: Not found

1.0

Jack BambaQuerida,Escrever uma coisa boa. Eu posso levar-nos a um relacionamento eterno tem uma sugesto para voc. Isso de forma alguma obrigado a realizar contra a sua vontade no obrigatrio nem I. Eu estou procurando algum de confiana e de confiana e ter o seu nome e tempo de contato na internet por sua prpria natureza, de orao e selecionado o seu nome entre outros nomes, e uma boa reputao e confiana nas recomendaes dadas a mim como um dos conselhos dados a mim pode me ajudar com este desafio e venceu, este simples e sincera por favor no hesite em contar com ajuda.Jack Bamba, o nico filho do Sr. tarde e Christopher Mrs. Bamba. Meu pai em Abidjan, capital econmica da Costa do Marfim cacau para uma viagem de negcios com meu pai, um rico comerciante em uma de suas viagens foi envenenado morte por seus scios.Eu sou minha me morreu na infncia, e desde ento meu pai me levou to especial. Um hospital privado em Abidjan 24 de dezembro de 2010 sobre a morte de cabeceira do meu pai antes que ele me chamou secretamente, e que o Estado de 4500 mil dlares USD ($ soma a famlia diz que ele usou o meu nome como seu nico filho, Lome, Togo Repblica, a esquerda internacional em uma conta bancria 4.500,000 )depsito de fundos. I foi envenenado por seus parceiros comerciais, anunciou que por causa dessa riqueza. Me transferir este dinheiro em um pas e empresas estrangeiras de pequena escala, tais como, o que devo procurar um parceiro para usar para fins de investimento.Eu sou um estudante universitrio. Eu quase deixado para trs depois de todos os recursos valiosos de uma reivindicao bem sucedida deste fundo sobre onde meu falecido pai por no se preocupar em parar a contratempos, como resultado dos membros da famlia muito doloroso para mim, Cote d'Ivoire com a crise incessante poltica. A morte de meu pai realmente trouxe tristeza para a minha vida..Por favor me ajude eu estou procurando digna das seguintes formas(1) financiamento e servir como um pai.Venho ao seu pas para continuar a sua educao em seu pas para me ajudar a conseguir uma autorizao de residncia (2) para editar.3) qualquer negcio lucrativo no seu pas para me ajudar a investir neste fundo.Alm disso, o sucesso no exterior deste fundo, aps a transferncia em conta o candidato precisava para me ajudar, por favor, eu quero dizer-nos quantas pencentage. Alm disso, este processo de 14 (quatorze) dias para representar o seu interesse em ajudar-me a acreditar que vai ser um fim, devem indicar a sua escolha para me ajudar.Antecipando para ouvi-lo em breve.Obrigado, Deus me livre.RegardsJack Bamba
Last edited by Marisa on Fri Mar 30, 2012 9:25 pm, edited 1 time in total.
Reason: changed topic title to "Portuguese"
Please try your best to block ALL your scammer´s still incoming messages and calls!

What is all this? => The FAQ

The scammers vs. Why is "he" still doing it?

Why is alerting the man in the pictures DANGEROUS?

Please click why confronting my scammer is terribly wrong :)

Portuguese format

Sponsor

verispy.com
Sponsor
 

User avatar
norma_jean
VIP Poster
Posts: 581
Joined: Tue Nov 10, 2009 9:30 am


Bookmark and Share

Re: Spanish format

Postby norma_jean » Wed Feb 08, 2012 4:55 pm

I think this is in Portuguese, not Spanish. :)
Not that I speak any of them, but I am sure Obrigado means Thank you in Portuguese, whereas in Spanish it is Gracias.
I must break you.

SlapHappy


Bookmark and Share

Re: Spanish format

Postby SlapHappy » Wed Feb 08, 2012 9:50 pm

Correct, norma jean. And google translate confirms, "Portugese detected."

User avatar
FrumpyBB
Site Admin
Posts: 65261
Joined: Sun Apr 06, 2008 7:35 pm
Location: Central Europe


Bookmark and Share

Re: Spanish format

Postby FrumpyBB » Wed Feb 08, 2012 10:05 pm

*cough* You´re right :D But no one has done the FAQ into Portuguese yet so how should I have known? :)
Please try your best to block ALL your scammer´s still incoming messages and calls!

What is all this? => The FAQ

The scammers vs. Why is "he" still doing it?

Why is alerting the man in the pictures DANGEROUS?

Please click why confronting my scammer is terribly wrong :)

maratya
Junior Poster
Posts: 14
Joined: Thu Jan 24, 2013 3:21 pm


Bookmark and Share

Re: Portuguese format

Postby maratya » Fri Jan 25, 2013 10:05 am

this is Portuguese and if somebody needs some help can contact me...I speak, understand and write fluently Portuguese language because my parents and grandparents s are from Brazil , Angola, Spain and Portugal

Return to “Non-English speaking users”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests