It is currently Tue Mar 19, 2024 6:50 am    

*

Romance Scam

Please report romance scams and dating scams here. We accept reports on Russian scammers and Nigerian scammers.

Disclaimer regarding pictures posted on the board: please understand that you are NOT looking at the pictures of people who are actually scamming you. The people portrayed on these photos are innocent men and women, NOT involved in scamming in any way and have nothing to do with scammers. The scammers are using their images without their knowledge or permission to deceive their victims and steal their money.




Scammer avec n0 de téléphone américain

Questions to be Answered in Your Own Language
marie philippe
New Poster
Posts: 1
Joined: Fri Jun 26, 2015 9:30 am


Bookmark and Share

Scammer avec n0 de téléphone américain

Postby marie philippe » Sat Jun 27, 2015 5:58 am

Un scammer sur Facebook utilise les photos et le nom d'un Staff Serg de l'armée américaine. Il se fait passer pour Michael Rico, soldat américain à Damas ou Rico Smith (deux fois) soldats américains à Kaboul. Sous le nom de Michael Rico de Damas, son numéro de téléphone était 1(424)3288440. Je ne sais pas si ce numéro est toujours actif car il m'a bloquée dès que je l'ai démasqué. Sa technique, déclaration d'amour d'abord, ensuite il se plaint de la situation dangereuse qu'il vit, dit qu'il va prendre des vacances (2 à 3 mois) et qu'il veut venir vous rejoindre à ce moment. Personnellement il ne m'a pas demandé de l'argent (peut-être parce qu'il n'en a pas eu le temps) mais m'a envoyé son "Request Form leave" qui venait du site army-sacmmers.com. C'est alors que je lui ai prouvé qu'il était un scammer et qu'il a coupé tous les contacts avec moi.
Image

Image

Scammer avec n0 de téléphone américain

Sponsor

verispy.com
Sponsor
 

Return to “Non-English speaking users”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests