It is currently Tue Mar 19, 2024 10:11 am    

*

Romance Scam

Please report romance scams and dating scams here. We accept reports on Russian scammers and Nigerian scammers.

Disclaimer regarding pictures posted on the board: please understand that you are NOT looking at the pictures of people who are actually scamming you. The people portrayed on these photos are innocent men and women, NOT involved in scamming in any way and have nothing to do with scammers. The scammers are using their images without their knowledge or permission to deceive their victims and steal their money.




Estelionatários em sites de namoro Brazil

Questions to be Answered in Your Own Language
roseli.bovolin
New Poster
Posts: 1
Joined: Sat Apr 23, 2016 4:58 am


Bookmark and Share

Estelionatários em sites de namoro Brazil

Postby roseli.bovolin » Sat Apr 23, 2016 5:45 am

Ola eu fui vitima recentemente de um falsario em um site brasileiro Coroa metade de um homem com o nome de Bowem Pedro Garrick, com lindas fotos, e mensagens lindas e depois de um tempo descobri que era tudo uma farsa. As fotos que ele usava era de um padre americano, vitima também do falsário. Um mes depois outro falso homem, também tentou dar um golpe em mim, porém eu descobri que era falso
esse se chamava Gerald Ruben e usava fotos de um militar que acabei achando de verdade no facebook




Image

Image

Image

Este foi o primeiro homem porem a foto na verdade é do Reverendo Peter Walace.

Estelionatários em sites de namoro Brazil

Sponsor

verispy.com
Sponsor
 

Return to “Non-English speaking users”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests