It is currently Thu Mar 28, 2024 9:05 pm    

*

Romance Scam

Please report romance scams and dating scams here. We accept reports on Russian scammers and Nigerian scammers.

Disclaimer regarding pictures posted on the board: please understand that you are NOT looking at the pictures of people who are actually scamming you. The people portrayed on these photos are innocent men and women, NOT involved in scamming in any way and have nothing to do with scammers. The scammers are using their images without their knowledge or permission to deceive their victims and steal their money.




Scammers with pictures of Lexx Jones

African scammers posing as military personnel.
User avatar
IceFM
Moderator
Posts: 94707
Joined: Fri Nov 16, 2007 10:06 am


Bookmark and Share

Lexx Jones - Lexxjones7070@gmail.com

Postby IceFM » Sat Feb 17, 2018 3:53 pm

Profile not available for view.

Lexx111
34 y/o woman
San Jose, USA


Hello dear ,Good day ,
How are you doing ? Am Lexx Jones by name , Am from San Jose California .United State Of America .My dear where are you from ? Please dear email me with this (Lexxjones7070@gmail.com) I picked interest on you after viewing your profile I really want to have a good friendship with you,I hope we can established a very good relationship.So we can get to know each other better and i will also send you my pictures,thanks

From: Lexx111
Date: 2018-02-17 01:46:03


Image
------------------------------------------------------------------------------------------------------
+++ The FAQ / FAQ in deutsch +++

Lexx Jones - Lexxjones7070@gmail.com

Sponsor

verispy.com
Sponsor
 

User avatar
Igulinka
Moderator/Sponsor
Moderator/Sponsor
Posts: 27652
Joined: Sun Sep 29, 2013 3:12 am
Location: New York


Bookmark and Share

gift williams - giftwilliams148@gmail.com

Postby Igulinka » Sat Mar 17, 2018 3:45 am

plus.google.com/114530421549261321353
gift williams

i am here to date giftwilliams148@gmail.com


ImageImageImage

User avatar
IceFM
Moderator
Posts: 94707
Joined: Fri Nov 16, 2007 10:06 am


Bookmark and Share

Malina - malinajones24@gmail.com

Postby IceFM » Fri Mar 23, 2018 4:29 pm

Profile not available for view.

malinajon
25 y/o woman
Anchorage, USA

My name is Malina,from the united state of America i am USA Army i saw your
profile and i become interested to know you more,contact me direct to my
mail box i will give you every information you need about meanwhile i have
something important to tell you please write to me directly to my email(
malinajones24@gmail.com
From: malinajon
Date: 2018-03-22 12:42:56


Image
------------------------------------------------------------------------------------------------------
+++ The FAQ / FAQ in deutsch +++

User avatar
IceFM
Moderator
Posts: 94707
Joined: Fri Nov 16, 2007 10:06 am


Bookmark and Share

Sgt. Jennifer Alexander -

Postby IceFM » Wed Apr 18, 2018 1:12 pm

(jenniferalexander680@gmail.com)
Hello dear friend, Im Sgt jennifer Alexander I am a Unites state military nurse, From united states of America. Am supportive and caring and i want to establish mutual friendship with you.i saw your email on internet email search, Please let continue our conversation through my private email box. Here is my email address (jenniferalexander680@gmail.com) I will introduce myself better and tell you the reason why i contact you also send you my picture as soon as i receive your mail.Thanks and regards. Sgt jennifer Alexander.


Image

Image

Image
------------------------------------------------------------------------------------------------------
+++ The FAQ / FAQ in deutsch +++

User avatar
jaga
RomanceScam Sponsor
RomanceScam Sponsor
Posts: 24457
Joined: Wed Aug 29, 2012 3:30 pm


Bookmark and Share

Ada Gaye - adagaye2015@outlook.com

Postby jaga » Fri Sep 07, 2018 11:09 am

split from:
viewtopic.php?f=4&t=104917&p=571187#p571187
muslims-sites / sylviabb
Ada Gaye
woman, single
He lives in Dakar, Senegal
Looking for: male, [25 - 99]
Education: College
Occupation: Judiciary and prosecutor's office

Hello My Dear, I am Miss Ada Gaye, I am From Africa i ,came in-contact with you today am pleading to contact me back here, ( adagaye2015@outlook.com ) i have some issue to tell you about my self i have a to share with you ok, Thanks, Miss Ada Gaye
Image

clones;
romlove/ Lexx
Age: 31 years old
I'm from: US United States
City of: Chicago
I'm need: a male 40-75 years old for relationship
About me: without children
same pic above ;)
Some words about myself:
I am very nice looking girl,I am a military officer working at US military
---
singleinthailand/
lexbaby: ia m very nice girl
I am female
Looking for male
My birthday 32
United States, New York
Occupation Military
also same pic

User avatar
minerva
Moderator
Posts: 22634
Joined: Wed Dec 16, 2009 1:35 pm
Location: some where in Asia


Bookmark and Share

Helen - brownhelen179@yahoo.com

Postby minerva » Mon Sep 17, 2018 3:23 pm

Pic stolen from Lexx J
http://www.pictame.com/user/salutechi_/ ... 3_22413649

brownhelen179@yahoo.com

LB

Helen
Lebt in Liberia

CHAT

HI dear good friend how are you doing today. please i am not always online here i will like you to reply back direct to my gmail inbox at

brownhelen179 @ yahoo . com



Image
to help you how to post and other read the FAQ viewtopic.php?f=74&t=83893

User avatar
minerva
Moderator
Posts: 22634
Joined: Wed Dec 16, 2009 1:35 pm
Location: some where in Asia


Bookmark and Share

Re: Helen - brownhelen179@yahoo.com

Postby minerva » Mon Sep 17, 2018 3:25 pm

just4me.co.il/profile/52872/

helen12

Separated, Female, 29, Ofakim.
Last login more than a week
Hey dear friend dear how are you today. Please I'm not always online here I love you to reply directly to my yahoo inbox at brownhelen179@yahoo.com
about myself:

Family status: Separated
Appearance:

Height: 182 cm
Weight: 40 Kg
Red hair
Eyes: Blue
Body structure: Above average
lifestyle:

My favorite present to receive would be:
background:

Occupation: Management
Perfect date:

Age range: 40 to
Description: Hey dear dear friend how are you today. Please I'm not always online here I love you to reply directly to my yahoo inbox at brownhelen179@yahoo.com
About the desired spouse: Hi dear friend dear how are you today. Please I'm not always online here I love you to reply directly to my yahoo inbox at brownhelen179@yahoo.com


Image
to help you how to post and other read the FAQ viewtopic.php?f=74&t=83893

User avatar
minerva
Moderator
Posts: 22634
Joined: Wed Dec 16, 2009 1:35 pm
Location: some where in Asia


Bookmark and Share

Re: Helen - brownhelen179@yahoo.com

Postby minerva » Mon Sep 17, 2018 3:29 pm

sugardaddy.co.il/users/view/73541/profile

Helen03
Last seen 29 days ago
Age 29
United States, New York City

Hey dear friend dear how are you today. Please i am not always online here i want you to reply back directly to my inbox at brownhelen179@yahoo.com
About me:
Hey dear friend dear how are you today. Please i am not always online here i want you to reply back directly to my inbox on facebook

brownhelen179@yahoo.com

No pic :cry:
to help you how to post and other read the FAQ viewtopic.php?f=74&t=83893

CleverRus
New Poster
Posts: 2
Joined: Thu Oct 11, 2018 12:02 pm


Bookmark and Share

kellyannecol10001@hotmail.com

Postby CleverRus » Thu Oct 11, 2018 12:07 pm

KELLYANNE COLBERT

I am Kellyanne Colbert, an American soldier serving in the military with the army Ist infantry division currently deployed to Tripoli Libya, I am among the 500 Soldiers troops from the USA sent by President Donald Trump to Libya to provide military personnel support and training services to Libyan Army to contain and neutralize the spread of terrorist affiliates of Al-Qaeda throughout the middle East and North Africa.

I am 29 years old single lady from United State of America, I am loving, understanding and caring, looking forward to get a nice friend, it will be my pleasure to establish a mutual friendship with you and i want you to know that distance, age, color, nationality, social class and religion won't be a barrier to our friendship as far as trust and love shall always be applicable.

I believe you are doing fine and that the atmosphere over there in your country is very nice today, the weather over here in Libya is quite warm.

It is a very great pleasure meeting you and i would really love to know more about you and see your photos, I am not used to internet but i have felt lonely so much due to the nature of my job profession, i am not always available to interact with people, I am glad to have this opportunity to know you, I have also attached my photos here too hope you will like them.

I also have something i will like to share with you, just want to confide in you, i hope you can give me your attention, I will tell you in my next mail to you.

I am really sorry i don't have Skype or Facebook and also we are not allowed to use cell phones also due to nature of our security work in military, so our communication will be only by my email for now.

Hoping to hear from you soonest.

Yours,

Kellyanne.

Image

Image

Image

User avatar
minerva
Moderator
Posts: 22634
Joined: Wed Dec 16, 2009 1:35 pm
Location: some where in Asia


Bookmark and Share

kellyannecol10001@hotmail.com

Postby minerva » Thu Oct 11, 2018 12:21 pm

If you have her new email id that no longer posted here, feel free to post it ☺ and welcome to RS :)
to help you how to post and other read the FAQ viewtopic.php?f=74&t=83893

CleverRus
New Poster
Posts: 2
Joined: Thu Oct 11, 2018 12:02 pm


Bookmark and Share

kellyannecol10001@hotmail.com

Postby CleverRus » Thu Oct 11, 2018 3:10 pm

I have her new email id kellyannecol10001@hotmail.com

User avatar
Igulinka
Moderator/Sponsor
Moderator/Sponsor
Posts: 27652
Joined: Sun Sep 29, 2013 3:12 am
Location: New York


Bookmark and Share

Julliana Baines - jullianabaines@gmail.com

Postby Igulinka » Wed Oct 17, 2018 12:42 am

plus.google.com/117200863971819709037
Baines Julliana

Hey..I'm Baines Julliana, I am new to this online dating stuff, I'm looking for the right man that will always be there for me and never think of hurting me, I have been single all my life... You can text me on my hangout jullianabaines@gmail.com hope to hear from you soon...


ImageImage

Same email also here:
1. viewtopic.php?f=1&t=121308
2. viewtopic.php?f=1&t=121307

User avatar
jaga
RomanceScam Sponsor
RomanceScam Sponsor
Posts: 24457
Joined: Wed Aug 29, 2012 3:30 pm


Bookmark and Share

Scammers with pictures of Lexx Jones

Postby jaga » Wed Oct 17, 2018 1:42 pm

clone;
turboflirt/ serviceman1960
Gender: Woman
Seeking a: Woman
Age: 38
Location: Nashville, Tennessee, United States
Ethnicity: African American (black)
Your religion: Christian - Other
Image
In my own words:
I am an honest female not greedy or materialistic, prudent, warmhearted, caring, reliable, tender, and true to principle. On my lips is life. I know how to embrace the power of conviction. I am, very giving, considerate, romantic, and loyal. I do not waste my energy or time on short-term relationships. Presence and disclosures. I am available emotionally and have many strengths and gifts to share. To handle myself, I use my head; to handle others, I use my heart. I try to keep a Great Mind, for Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people. I live my life in good ways and because I can't live long enough to make all myself. Respect people's values and freedom. I understand the cultivation of a uniform courtesy, I am an excellent listener, an articulate speaker, ask. I'm an average cooker and eat to nourish as well to enjoy. My closest friends would describe me as positive, adventurous, witty, friendly, happy and passionate about life.
The things I value in a relationship are kindness, consistency, trust, emotional and physical intimacy and a genuine ability to love and give ... and of course great chemistry. I'm certain I can make you laugh, find the kid in you and arouse the person in you. You'll love my creativity, cooking, dancing and passion - and I think my ideas and adventures will intrigue you. You'll feel comfortable with me as I'm easy to talk to and I'm a good listener. I also won't try to talk you into not crying, but hold you when you do. I'm emotionally available and a great communicator - also very affectionate. maybe we can meet face to face in this dimension. Actually, sending me a message (with more than three words) might be an easier way to start. :-) You won't be disappointed

yamo42
New Poster
Posts: 2
Joined: Sat Dec 08, 2018 2:04 pm


Bookmark and Share

Kellyann Colbert - kellyannecol10001@hotmail.com

Postby yamo42 » Sat Dec 08, 2018 2:16 pm

KELLYANNE COLBERT
<kellyannecol10001@hotmail.com>

Mon bien-aimé,

Je suis Kellyanne Colbert, un soldat américain servant dans l'armée avec la 1ère division d'infanterie actuellement déployée à Tripoli en Libye. Je fais partie des 500 soldats de l'armée américaine envoyés par le président Donald Trump en Libye pour fournir un soutien au personnel militaire et des services de formation L’armée libyenne doit endiguer et neutraliser la propagation des groupes terroristes d’Al-Qaïda au Moyen-Orient et en Afrique du Nord.

Je suis une femme célibataire âgée de 29 ans en provenance des États-Unis d'Amérique, je suis affectueuse, compréhensive et bienveillante, j'ai hâte de trouver un ami, il me fera plaisir d'établir une amitié réciproque avec vous et je tiens à ce que vous connaissiez cette distance, l'âge, la couleur, la nationalité, la classe sociale et la religion ne constitueront pas un obstacle à notre amitié dans la mesure où la confiance et l'amour seront toujours applicables.

Je pense que vous vous débrouillez bien et que l'ambiance dans votre pays est très agréable aujourd'hui, il fait très chaud ici en Libye.

C'est un très grand plaisir de vous rencontrer et j'aimerais vraiment en savoir plus sur vous et voir vos photos. Je ne suis pas habitué à Internet, mais je me suis senti tellement seul à cause de la nature de mon métier, je ne suis pas toujours disponible pour interagir avec les gens, je suis heureux d’avoir l’occasion de vous connaître, j’ai également joint mes photos ici, en espérant que vous les apprécierez.

J'ai aussi quelque chose que je voudrais partager avec vous, je veux juste vous confier, j'espère que vous pourrez me donner votre attention, je vous le dirai dans mon prochain courrier.

Je suis vraiment désolé de ne pas avoir Skype ou Facebook et nous ne sommes pas autorisés à utiliser les téléphones portables également en raison de la nature de notre travail de sécurité dans l'armée. Notre communication se fera donc uniquement par courrier électronique.

J'espère avoir de vos nouvelles le plus tôt possible.

Le tiens,

Kellyanne.

2

Merci pour votre aimable réponse. En fait, je suis très heureux de voir votre courrier. Je souhaite vraiment établir un véritable partenariat avec vous. En attendant, je suis heureux de vous rencontrer. J'espère que tout va bien pour vous et comment tu apprécies ta journée?

Mon cher, comme je vous l'ai dit plus tôt, notre devoir est de combattre et d'éradiquer le terrorisme et l'insurrection. La plupart du temps, nous sommes confrontés aux attaques des insurgés et nous sommes parfois déployés dans des zones où ils mènent leurs attaques pernicieuses pour sauver des civils innocents.

Je sais que vous attendez en réponse à mes lettres de l'amitié et de l'amour, mais s'il vous plaît, ne soyez pas offensé, car je dois passer à un sujet que vous n'attendiez jamais de moi. Lors d'une de nos missions de sauvetage, nous avons chassé des membres d'ISIS. dans leur cachette et dans le même bâtiment qu’ils ont volé, nous découvrons une boîte contenant une énorme somme d’argent appartenant à l’insurgé (ISIS) qui, selon nous, était une somme destinée à l’achat d’armes comme des missiles et d’autres munitions lourdes, parmi nous tous les officiers de l'armée participant à cette opération ont accepté de partager l'argent entre nous et c'est exactement ce que nous avons fait.

Sur la somme totale, ma part est de 2 560 000 $ (deux millions cinq cent soixante mille dollars américains). J'ai scellé ma part de l'argent dans une boîte et je l'ai déposée comme boîte diplomatique auprès d'une entreprise de sécurité pour assurer la sécurité, mais je vous écris. maintenant, je sollicite votre aide pour expédier de l'argent hors de ce pays (Libye) dans votre propre pays afin que vous puissiez le garder en sécurité en mon nom jusqu'au moment où je viendrai dans votre pays et que je vous retrouverai face à face pour la collecte de l'argent. .

Il est clair pour moi que vous doutiez peut-être de mon histoire ou que vous ayez peur de cette proposition, mais je tiens à vous faire savoir que tout ce que j'ai dit est la réalité et que j'ai pris des dispositions solides avec la société de sécurité. ont promis de livrer la tirelire par la méthode diplomatique à l’une des destinations de mon choix, j’ai décidé de vous indemniser avec 20% du total des fonds une fois que l’argent vous a été livré.

Je tiens donc à vous assurer que si cette boîte contenant l’argent vous est livrée dans votre pays, vous serez digne de le conserver jusqu’à ce que je vienne dans votre pays pour vous rencontrer et collecter l'argent en retour de vous.

Une chose importante que je veux que vous sachiez, c'est que vous ne devriez jamais en parler à une autre personne. Si vous ne voulez pas faire partie de cette entreprise, supprimez cette lettre de votre boîte e-mail pour éviter toute fuite de ces informations.

J'ai choisi de vous contacter et je crois que vous ne trahirez pas ma confiance ni ne maudirez mon rêve, bien que vous puissiez vous demander pourquoi je me révèle si vite, eh bien, je dirai que mon esprit m'a convaincu que vous êtes le vrai personne pour m'aider à recevoir cette tirelire.

J'ai survécu à deux attentats à la bombe ici, ce qui m'a incité à rechercher une personne digne de confiance et digne de confiance pour m'aider à recevoir la tirelire et à m'aider à planifier mon investissement, car je viendrai dans votre pays d'origine pour investir et démarrer une nouvelle vie plus en tant que soldat.

J'attends de recevoir votre réponse acceptable dès que vous aurez lu cette lettre.

Amour de

Kellyanne.

3

Je tiens à vous remercier grandement d'avoir pris le temps de m'écrire de nouveau, le contenu de votre lettre est bien compris, je ne veux pas voir cette proposition comme quelque chose qui vous posera problème, mais je tiens à ce que vous le fassiez. faites-moi confiance et croyez-moi quand je vous dirai qu'il n'y a rien à craindre dans cette transaction, honnêtement, j'ai pris toutes les dispositions nécessaires pour que la caisse vous soit livrée en toute sécurité, sans aucune forme de risque ni de risque.

Je suis une personne qui fait les choses conformément aux directives de mon esprit, je t'ai choisie pour être mon partenaire et m'aide également à recevoir cette caisse car mon esprit m'a dit que tu es la personne légitime pour moi et que je sais tu ne me décevras pas.

S'il vous plaît, éliminez la peur ou le doute et décidez-vous de m'aider dans cette affaire, je vous promets que vous ne regretterez pas de faire partie de cette affaire, je ne sais pas ce que je peux dire d'autre pour vous convaincre et vous inciter à me croire , mais je prie pour que Dieu vous donne la grâce de vous décider. Une fois de plus, je tiens à vous faire savoir qu'il n'y a pas de complication à ce sujet. Si vous suivez mes instructions, tout se passera bien pour le processus de réception de la caisse. Merci d'essayer de garder cette question secrète entre vous et moi. éviter de faire de la place pour un ennemi parce que si vous et moi devions être d'accord sur une chose avec notre cœur avec sérieux, alors nous devrons sûrement atteindre le succès à la fin.

S'il vous plaît, je tiens à vous rappeler une fois de plus que tous les arrangements relatifs à ce projet sont intacts entre nous deux et que vous ne devez en aucun cas laisser la société de livraison connaître le contenu de la boîte, rappelez-vous que l'envoi a été enregistré comme colis diplomatique à la livraison. et c’est ce qu’ils pensent être une boîte ou un paquet cadeau ordinaire, vous ne devez donc pas leur faire savoir que le contenu de la boîte est de l’argent.

S'il vous plaît, je voudrais que vous m'envoyiez vos coordonnées afin de pouvoir les faire suivre à la société de livraison pour leur permettre de se rendre dans votre pays pour la livraison finale de la caisse à votre porte.

ENVOYEZ VOS INFORMATIONS CI-DESSOUS À ME URGENT:

Vos noms et prénoms:
Votre adresse:
Ton âge:
Numéro de téléphone:
Profession:
Ville:
Pays:
copie scannée de la carte d'identité ou du passeport international:

Une fois mon travail officiel terminé, je viendrai vous rencontrer un à un dans votre pays et nous déciderons ensuite de la suite à donner à notre vie, mais pour le moment je vous prie d’apprécier que nous nous concentrions davantage sur cette question. question de recevoir la caisse et de la garder en mon nom jusqu’à ce que j’arrive, puis je me chargerai du dépôt de l’argent à la banque.

J'attends votre réponse immédiate.

Sincères salutations,

Kellyanne.
Image

Image

Image

User avatar
FrumpyBB
Site Admin
Posts: 65261
Joined: Sun Apr 06, 2008 7:35 pm
Location: Central Europe


Bookmark and Share

hj3849583@gmail.com, helmssusan01@gmail.com

Postby FrumpyBB » Tue Jan 22, 2019 9:16 pm

helenjones Yesterday, 21:21
Hello
My name is miss Helen Jones. I just came across your profile today and got attracted to know you more. Can you reply me here now (hj3849583@gmail.com )so i can give you my pictures and also tell you more about my self

helenjones
Gender Female
Looking for Male
Age 34 y.o.
Country United States
City new york
Here for Friendship, Romance, Serious Relationship, Marriage, Just Fun
Marital status Single
Sexual Orientation Straight
Children I don't have children
Ethnicity Black
Religion Christian
Body Type Average
Education Bachelors Degree
Occupation states security
Description
Personal Description am simple and easy going good looking lady am simple and easy going good looking lady am simple and easy going good looking lady am simple and easy going good looking lady
Image
IP: 154.70.93.72 Lomé, Togo
Image
^^avatar hangouts
Please try your best to block ALL your scammer´s still incoming messages and calls!

What is all this? => The FAQ

The scammers vs. Why is "he" still doing it?

Why is alerting the man in the pictures DANGEROUS?

Please click why confronting my scammer is terribly wrong :)

Return to “Military scams”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 72 guests